субота, 29. април 2017.

Essence noviteti

Povodom 15-og rođendana, kompanija Essence nas je obradovala novitetima.

Od kompanije Essence sam nedavno dobila 5 proizvoda iz nove kolekcije na testiranje. Tako da ću vam ja kroz ovaj post predstaviti neke od Essence noviteta. Inače, ovi proizvodi su stigli u našim drogerijama tako da možete otići do najbliže drogerije i pogledati.


U paketiću su se našla 5 novieteta, a to su:

Essence eye & face palette - Paletica predivno izgleda, ima dve varijente 01 Glow for it i 02 Rise & Shine. Konkretno ova paleta je 01 Glow for it. Nisam je isprobala, pisaću vam recenziju kada je bolje upoznam. Ali deluje prelepo, sadrži 4 senkice, hajlajter i rumenulo. Fantastična paletica za svakodnevni make up.

Essence volume stylist 18h lash extension mascara - Pored ove maskare, u volume stylist 18h liniji postoji još jedna maskara koja je u roze pakovanju i zove se curl & hold mascara. Konkretno ova u ljubičastom pakovanju je namenjena izdužavanju trepavica i punijem izgledu trepavica (treba da da na volumenu). Ovu maskaru koristim i mogu vam reći da je meni skroz okej, međutim ne izdužuje trepavice ali im daje na volumenu i gustini.

Essence Shine shine shine lipgloss - Sjaj koji sam dobila je u nijansi 12 runway, your way. Meni se iskreno nijansa dopada, koristila sam ovaj sjaj više od 3 puta i zaista je prijatan. Slatkog je ukusa, i to može verovatno nekome da zasmeta. Daje mokar izgled usnama. Nije ni malo lepljiv kao prethodni Essence sjajevi. Meni se veoma dopada, kupiću još neki u drugoj nijansi. 

Essence luminous matt bronzing puder - Nisam probala ovaj bronzer i nemam neko mišljenje o njemu, o svim ovim proizvodima planiram pisati malo više kada ih isprobam. Ovaj krug u sredini može se koristiti kao hajlajter (samostalno). ali kao što vidite ovaj deo oko kruga je toliko uzak da nije izvodljivo koristitit bronzer zasebno. Tako da, ja mislim da je ovo namenjeno da se koristi kao bronzer i da da licu taj neki svež izgled (pretpostavljam). Javljam utiske kada isprobam.

Essence glow & care luminous nail polish - Lak koji trenutno imam na noktima i testiram ga, boja je prelepa. Ovaj lak je u nijansi 02 go for glow , predivna nude nijansa koja u sebi sadrži svetlucave čestice. Inače ova linija lakova sadrži i ulje kukui, što znači da ovi lakovi imaju i negujuća svojstva što je kul.


To bi bilo to, ovo je neki mali uvod. O većini ovih proizvod pisaću detaljnije kada ih bolje upoznam.

PR PROIZVODI

Da li ste probale nešto od Essence noviteta? 







4 коментара:

  1. Sve je divno :)
    Posebno mi se dopada bronzer, oni svake godine izbace po jedan i bude odličan :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se bronzer dopada, ja cu verovatno mesati ove dve nijanse i tako ga koristiti - mislim da ce biti okej. :) :) :)

      Избриши
  2. Prelepe si stvari dobila draga 😊 bas mi je drago ❤ jedva cekam recenzije palete i bronzera ☺ bas su lepi i zanima me kakva je pigmentacija 😘😘😘

    ОдговориИзбриши