недеља, 23. јул 2017.

Essence Eye & Face paleta i Essence Luminous Matt bronzer



Zdravo drage moje. Danas vam pišem o Essence Eye & Face paleti i Essence Luminous Matt bronzeru. Oba proizvoda su sjajna, ja zaista volim Essence i mislim da kvalitet ovih proizvoda opravdava njihovu cenu, a da kod nekih proizvoda čak i nadmašuje tu cenu.

Essence Eye & Face paleta - 01 glow for it


O ovoj paletici mogu samo sve najbolje da napišem, zaista sam paletom prezadovoljna. Stalno je koristim, naročito hajlajter koji je predivan. Paleta je odlične pigmentacije i vrlo je postojana. Boje su predivne kao što možete da primetite. Tekstura senki je vrlo puterasta i po malo se truse. Cena palete je oko 600 dinara.




Essence Luminous Matt bronzer - 01 sunshine


Ovo je bronzer, hajlajter ili rumenilo, hmm može se koristiti na sva tri načina pa ko kako voli. Ja ga najčešće koristim kao rumenilo ili bronzer (kako mi dođe). Divno stoji i kao bronzer i kao rumenilo. Tektura je dosta puterasta i proizvod se veoma trusi. Pigmentacija je solidna i vrlo je postojan. Cena je oko 500 dianara. 

1.središnji deo-hajlater 2.deo oko hajlajter do kojeg jedva može da se dopre-bronzer 3.hejlajter i brozer zajedno (pomešani)
Da li ste probale nešto od ovih proizvoda, kakva su vaša iskustva?

4 коментара: