недеља, 23. јул 2017.

Favoriti Aprila, Maja i Juna


Dugo nisam pisala o favoritima, ustvari dugo nisam pisala uopšte na blogu tako da se nakupilo. Imala sam dosta obaveza, pa sam totalno zapostavila blog ali mu se uvek vrlo rado vratim.

O svim ovim proizvodima trebala bih i neku detaljniju recenziju da napišem ali zaista nemam vremana, svakako ću se potruditi češće da pišem. Sve ove proizvode inače korstim duže vreme neke čak i više od tri meseca. Tako da počnemo:

Šminka


Maybelline New York Fit Me Matte puder o ovom puderu sam mahom pročitala negativne recenzije, međutim meni je sasvim okej. Mat je ali ko ima masnu kožu ili izrazito masnu T zonu taj deo obavezno mora da prođe puderom u prahu ili kamenu. Nema neku pokrivnu moć više je poput BB kreme, može da prekrije neke  sitne nedostatke, veom je lagan, lako se nanosi. 

Nyx tečni mat ruž, ovaj tečni ruž sam već spominjala u nekim favoritima. Obožavam ga, dugo ga imam, ni tekstura ni mirs se nije promenio i definitivno moram kupiti još neku nijansu. 

Rimmel Stay Matte puder u kamenu, odličan. Drži T zonu pod kontrolom čitav dan.

Essence shine shine shine sjaj za usne meni je ovaj sjaj divan, obožavam ga. Vrlo je lagan, i volim preko leta nositi sjajeve.

Essence sheer & shine ruž moj je u broju 03, jedno veliko obožavanje. Obožavam iz ove kolekcije ruževe, to su jedini ruževi koje potrošim u roku od mesec dana. Lagani su, predivno stoje, boje su predivne kao i sama tekstura. U poredjenju sa Avon ruževima, ovi su mnogo kvalitetniji. Volim Avon ruževe i imam ih dosta ali jednostavno nisu mi to u predjenju sa ovim Essence sheer & shine ruževima.

Essence Luminous Matt bronzer može poslužiti kao bronzer ali i kao rumenilo. Ja ga koristim nekad kao bronzer a nekad kao rumenilo, u oba slučaja lepo stoji. Jedna ogromna mana kod većine Essence proizvoda jeste što se truse, imaju lepu puterastu teksturu ali se zaista i dosta truse.

Essence Eye & Face paleta, savršena paleta - sve što vam je potrebno se nalazi u njoj. Hajlajter je predivan, kao i senkice i rumenilo ali hajlater je vrh. Pigmentacija palete je savršena, sve je izrazito postojano, tekstura predivna - veoma puterasta. Malo se trusi, ali je zato paleta vrlo kvalitetna u odnosu na cenu.

Essence Volume Stylist maskara, odlična maskara za svaki dan, lepo razdvaja trepavice, ne daje dužinu ali zato daje na volumenu. Sasvim je dovoljno dobra za svaki dan, lagana je i postojana.

Maybelline New York Big Shot maskara, definitivno je ispunila sva moja očekivanja. Daje volumen i dužinu trepavicama i to se vidi nakon prvog sloja maskare, za drugim slojem bukvalno nema ni potrebe. Svakako je preporučujem i verovatno ću je kupiti opet.


Nega


Garnier Pure Active gel za čišćenje lica o ovom gel za čišćenje lica možete pročitati OVDE. Jedan veliki favorit definitivno, lepo čisti kožu lica, uklanja višak sebuma koža nakon korišćenja nije zategnuta izgleda sveže i čisto. Ovaj gel veoma prija jer dok ga koristite imate onaj osećaj hlađenja kože lica. Svim osobama sa msnom ili kombinovanom kožom lica ga preporučujem. Kupiću ga definitivno opet.

VZK Pantenol Krem Gel odličan i mislim da svako u svoj kući treba da ima jednu ovu kremicu. Konkretno ovaj Pantenol Krem Gel je Lilijev i jedina možda mana je nekom što je rok 3 meseca, ali zato ne sadrži parabene. Meni najviše prija Pantenol Krem Gel, nijedna krema mi ne prija toliko kao Pantenol Krem Gel - vrlo rado ga koristim i uvek mu se vraćam. Nemasne je teksture, mala količina proizvoda je potrebna za celo lice, lepo hidrira kožu lica čineći je mekom. 

Avon Skin so Soft hranljivo suvo ulje u spreju kada krenete da prskate ovo ulje prvo osetite miris alkohola, mada on vrlo brzo ispari i nakon toga miris je vrlo lep i puderast. Što se nege tiče, ovo ulje svakako ne može zameniti mleko za telo ali je sasvim okej za leto. Brzo se upija i nakon što ispari alkohol lepo miriše.

Koji su vaši Favoriti? Šta najviše koristite tokom leta?

2 коментара: