субота, 22. јул 2017.

Garnier Pure Active gel za čišćenje lica


Zdravo drage moje, danas vam pišem o jednom fantastičnom proizvodu za čišćenje lica. Moja koža je bila suva, retko kada mi se mastila T zona, medjutim kako je krenulo toplo vremee meni je lice u veoma lošem stanju, izrazito se masti i sklono je aknama.

Nikada nisam kupovala proizvode za masnu kožu ili kombinovanu, jer su mi uglavnom isušivali kožu lica. Međutim sada sam morala da nađem neko rešenje, takođe sam se plašila da mi ovaj gel za čišćenje lica takođe ne isuši kožu dodatno - međutim nije.

Garnier Pure Active linija je namenjena borbi protiv nesavršenosti i viška sebuma. Ovaj gel radi sve što navodi proizvođač vidljivo sužava pore, čisti i osvežava kožu lica. Nakon ovog gela koža je dubinski čista, pore su zaista sužene, ne zateže i ne isušije kožu lica. Primetila sam i da imam manje akni od kada koristim Garnier Pure Active gel za čišćenje lica. Zaista je fantastičam, odgovaraće svim osobama sa masnom ili kombinovanom kožom lica. Fantastičan proizvod, osvežava i hladi kožu lica, takođe veoma prijatno miriše.




Nakon što očistim lice, pređem još jednom micelarnom vodom i nanesem kremu. Trenutno koristim Pantenol krem gel i ova kombinacija proizvoda mi najviše prija trenutno. Cena Garnier Pure Active gela za čišćenje lica je oko 800 dinara, možete ga kupiti u svim Lilly drogerijama. Imate moje najiskrenije preporuke.

Da li ste koristile Garnier Pure Activ gel za čišćenje lica? Kakva su vaša iskustva?

2 коментара: